Django Unchained & Breaking Dawn 2

Egentligen är jag inte många gånger per år på bio, men den här veckan har jag faktiskt varit hela två gånger!

I onsdags var biobiljetterna på halv pris så vi passade på att se sista delen av Breaking Dawn. Tyckte filmen var riktigt bra, och att det var ett bra slut på det hela. Tyvärr har jag bara läst cirka 1/3 av sista boken ännu, hade gärna läst den klart innan jag såg filmen.

Igår då vi ha Date Day fick pojkvännen välja film. Han valde Django Unchained. Jag var först lite kritisk till att gå på bio först klockan 21:30 och där till se en film som är kring tre timmar. 1h 40min brukar räcka väl för min del. Men genast efter de första minuterna av filmen ändrades allting. Filmen var så grymt bra trots en massa blodiga scener. Skådespeleriet var ju något djävulskt bra. Rekommenderar verkligen denna! Filmen innehåller typ allt; spänning, historia, action, kärlek och humor. Skulle när som helst kunna se den igen.

-S

4 reaktioner på ”Django Unchained & Breaking Dawn 2

Kommentera / Leave a comment

