WKND

Alltså korvar och åsnebakdelar! Vet ni när jag vaknade idag första gången? 05:24! Tänkte att klockan minst var halv nio, men nej… Vred och vände mig ett bra tag innan jag gav upp och började surfa ut på nätets vågor. Spelade CandyCrush tills det blev irriterande, och somnade till sist efter 1,5h. Vaknade halv tio av att någon frågade om jag var vaken…
Men vet ni? Det gör ingenting för vi lagade brunch här hemma, och jag lider ännu av matkoma!

20130119-133320.jpg

20130119-133331.jpg

20130119-133341.jpg
Så småningom ska vi bege oss mot centrum för lite shopping. Senare blir det middag på Hard Rock Café och kvällen avrundas med en sen bio. Hoppas jag klarar att hålla mig vaken under de tre timmarna som den varar. Vi har platser längst fram, så i värsta fall får jag ta en powernap på golvet. Ja, date day på gångs idag!
-S

2 reaktioner på ”WKND

Kommentera / Leave a comment

