Stay at home gym

Igår släpade jag ut mig på årets första kortlänk och powerwalk följt av övningar på matta och boll. Det känns i kroppen idag kan jag säga.
Skulle egentligen åka in till stan för att inhandla matta och boll, men bestämde mig för att kolla i Tarjoustalo först ifall att de skulle ha vad jag sökte, eftersom det ligger alldeles här bredvid. Och mycket riktigt så hade de både boll och matta nu! Billigt och bra! Inte som dom förhatliga gympriserna här i stan….

20130116-155914.jpg
-S

Kommentera / Leave a comment

