Food Lover

På fredagen då vi åkte hem stannade vi vid Sello och åt på Classic Pizza.

Untitled

Förmiddagen spenderades på stan i Ekenäs med ett besök på Carl de Mumma.

Untitled

På lördagkväll lagade jag Taco Paj enligt eget recept med god sallad där till. Inte en bilt blev kvar efter att fem personer huggit in.

Untitled

#taco #tacopie #salad #kveldskos #lördagsmys #food #instafood

Erbjöd mig att laga middag på söndagen. Det blev kycklinggryta enligt eget recept och kastrullen skrapades tom. Master Chef pappa gav rätten många komplinmanger, och skakade på huvudet flera gånger p.g.a. att han äslkade såsen så mycket. Roligt att få god feedback.

#dinner in the making

#dinner is #served

Det här med att jag bara skulle äta gott under lördagen/helgen, gick inte så bra denna vecka i.o.m. att jag blev sjuk. Det började med att jag enbart hade lust på Jaffa Kex med hallon smak. Så nu blir det nya tag idag istället. Tur att vi lämnade kvar min öppnade Polly påse hemma i Ekenäs.

-S

5 reaktioner på ”Food Lover

Kommentera / Leave a comment

