The Impossible

Såg The Impossible i början av veckan, snyftade en hel del kan jag säga. Filmen utspelar sig i Thailand då tsunamin sköljde över år 2004 och berättar en familjs historia. För att fatta mig kort och inte avslöja för mycket kan jag säga att det var en riktigt gripande berättelse.

-S

6 reaktioner på ”The Impossible

  1. Oj, den där måste jag se! Det är ett så konstigt sammanträffande när jag igår började läsa en bok som heter Sverige och tsunamin och idag har jag läst på flera bloggar om den där filmen och dessutom om att en av dom deltar i Selviytyjät misste hela sin familj i tsunamin :(

    • Det tycks va mycket om tsunamin 2004 på tapeten nu! Råkade se någon dokumenter på tv under julen.
      Rekommenderar filmen, helt otrolig story! Och tänk så många andra storyn det finns, som kanske aldrig kommer berättas!?
      Hur verkar boken?:)

Kommentera / Leave a comment

