New Year & another Blog

promo pic

Med hjälp av le boyfriend har jag nu satt upp en ny blogg! Kommer inte att lämna WP, utan upprätthålla två bloggar istället. Valet föll på blogspot eftersom man i princip kan designa den precis hur man vill. Så får någon dag sedan ritade jag upp en ”design” på ett A4 pappers ark, och Samuel verkställde mina visioner. Än är den inte riktigt klar, men det tar sig och den är såpass klar att det redan finns några inlägg. Vet inte riktigt vad jag vill ännu me den nya bloggen. Åtminståne kommer det röra sig mest om bilder, inspiration, resor och kreativitet. Lite liknande som WP bloggen kanske, men utan alla tankar och funderingar hit och dit. Vill fokusera på saker och bilder som gör mig glad det här året och hoppas med den nya bloggen kunna förmedla dem till andra.

Hoppas ni kikar in på siljetherese.blogspot.fi och lägger adressen på minnet!

Tack!

-S

Kommentera / Leave a comment

