2013

#2013 #newyear #bucketlist #dreams #dreamcatcher #turqoise #smile #livelife #laugh #happynewyear #happiness #love

2013 skall bli året då jag satsar på mig själv och förverkligar drömmar! Jag vill ägna mig mera åt saker jag tycker om samt satsa på att träffa mina vänner oftare. Jag hoppas även på att hitta ett jobb jag skulle trivas med. (Faktum är att jag idag hittade ett jobb, som jag vet att jag skulle kunna älska. Mer om det senare!) Dessutom vill jag tillföra mera kreativitet, motion och spontanitet till 2013!

-S

2 reaktioner på ”2013

Kommentera / Leave a comment

