Space Upgrade?

Tydligen har jag snart använt upp allt mitt utrymme här på WordPress… Den menar att jag har mindre än 2 % kvar, och att om jag vill fortsätta ladda upp bilder måste jag köpa mera utrymme (space upgrade)!! Det tar ju lite bort lusten, samtidigt som jag inte vill lägga ner heller.

Capture2132

Så den stora frågan är nu; Ska jag köpa mera utrymme, eller ska jag sluta blogga? Would you miss me?

Eller finns det nåt annat sätt…?

sad face

-S

4 reaktioner på ”Space Upgrade?

    • Vill nog inte sluta :) borde kanske förminska i fortsättningen, men de e så jobbigt :P haha.. Men hamnar väl ta spaceupgrade först :/ fast undrar hur de e om man skaffar en .com?

Kommentera / Leave a comment

