Änglavakt

IMG_0320

IMG_0311

Efter att jag plåtat bilder på skorna fick jag inspiration till att fortsätta leka med julgransbelysning och övrig julbelysning. Julen är den ultimata tiden att fotografera för mig, som älskar bokeh effekter. Resultatet ser ni ovan.

Vad ska ni förresten göra under Nyårsafton? Är det overrated? Jag har inga planer än så länge. Vet inte om jag vill ha det heller? Skulle kunna fly till någon huvudstad runt den tiden för ett par dagar…

-S

2 reaktioner på ”Änglavakt

Kommentera / Leave a comment

