Sko dilemma

Nu ska jag ge finsko jakten en sista chans. Har gått igenom hela Ekenäs x-antal gånger (”jätte bra utbud”), shoppingcentret Sello 2 gånger och Helsingfors centrum x-antal gånger…

Måste väl ge Aleksi13 och Halonen en chans ännu…

Blir alltså utexaminerad nästa veckas fredag. Detta betyder att både klänning och strumpbyxor ska på. Som om inte det är nog, så behöver jag även ett par svarta klackskor. Det är väl sånt nästan alla tjejer har? Men inte jag, för mina blir alltid för stora efter ett litet tag då de töjts ut… Har säkert skrivit om mina sko problem förr, har en lång fot men med en brädd som skulle passa i storlek 37-38 typ… Ju större skor, desto bredare. Jaja, i värsta fall får jag väl ta på mig ett par converse då eller gå barfota. Kanske jag skulle ta mina limegröna jogging skor eller ecco jobbsandaler? Dom passar ju såå bra till klänning hah!

Nej fyfan…

-S

 

3 reaktioner på ”Sko dilemma

  1. Hoppas det löste sig sen :) Har själv också alltid grymma problem med att hitta skor som hålls på foten så I feel your pain, de måst alltid vara remmar tvärs över för att de ska bli till någo..

Kommentera / Leave a comment

