Min dag i bilder

Idag gav jag klacksko helvetet en sista chans. Satte lill väskan på ryggen och krigade mig fram bland snöyra och folk till Aleksi13. Där fanns en hel del fina skor, dock var de flesta väldigt pricy! Hittade faktiskt ett par svarta basic klackskor, som nu ligger här på golvet i en plaskass tillsammans med ett par andra ljuvliga skor som jag bara måste köpa. De blir dock en julklapp av en kär person. Jag har sökt i flera år efter ett par bruna ankelhöga skor i läder. Och nu äntligen hittade jag ett par som var som stöpta får mina långa och smala fötter. Materialisten inom mig älskar dem någon oerhört. Ja det är dem ni ser på bilden. Klackskorna har jag glömt att ta bild av, de föll liksom lite i glömska. Köpte dem inte direkt utan funderade lite på dem över lunch. Mötte upp Lotta för att äta en god burger med sallad till. Himla trevligt att sitta inomhus och tala bort några timmar och njuta av god mat då det är värsta stormen utomhus. Vi gick även via Behntford som ligger alldeles intill Morrison’s där vi åt lunch. De har så ljuvliga produkter där, och jag får alltid lite extra mycket längtan tillbaka till USA där inne. Köpet ser nu även bland bild bollarna. En kul och bra dag, helt enkelt!

-S

8 reaktioner på ”Min dag i bilder

    • haha :D Tackaar! Blir så glad när WP förbättras :) Här för en tid sen så stod det att jag snart måste köpa extra utrymme för att kunna ladda upp bilder :/ men nu iom förändringen så tycks det va borta igen? haha.. tur att jag inte köpte nåt extra utrymme..

Kommentera / Leave a comment

