Red, white, gray n’ silver

20121211-105850.jpg
En instagram bild på julinredningen i lägenheten. Bättre bilder lär väl komma. Borde dra mig ut i snöstormen för att shoppa finskor och julklappar… Känns lite motigt med tanke på vädret och att jag inom kort kommer att iklädd varma kläder trängas med en massa folk. Oftast brukar jag lämna min rock i antingen Kampens eller tågstationens skåp eftersom man kan röra sig under jorden till de flesta ställen. Ja, jag betalar gärna 4€ för att skona mina nerver. Fattar inte dem som åker till shoppincenter, parkerar inomhus men ändå tar med sig rocken isället för att lämna den i bilen!?
Ha en bra dag!
-S

2 reaktioner på ”Red, white, gray n’ silver

  1. Vad mysigt det ser ut att vara där! :)

    Svar: Tack snälla du, vad glad jag blir! Jätteroligt att du tyckte om min bild på fågeln, och hoppas att du hinner fara ut du med och fota lite vinterbilder! :D Kram!

Kommentera / Leave a comment

