Vilken dag vah

Vilken djävulsk dag det varit idag!!? Och vilken tur att den snart är slut… Bland annat har jag klämt mitt finger något djävulskt på jobbet. Tro det eller ej, så var det på en rollator. Sammanbitet mumlade jag irriterat kakka och hoppades att ingen hörde. Vilket slagkraftigt ord liksom! Dessutom blev även min andra kurs inhiberad idag, snacka om botten napp då 2/2 kurser inhiberas… De sista orasakerna som gör denna dag djävulsk nämner jag inte.
Skönt att pina kroppen på gymmet en dag som denna dock!
Förresten har jag imorgon äntligen tid till OMT! Ska fråga massor och hoppas få svar på mina problemos. Antagligen kommer jag lära mig en hel del nytt på kuppen! Något att se fram emot.

20121204-214248.jpg
Hoppas ni har haft en bättre dag än mig. Imorgon är en ny dag, med nya möjligheter och allt det där. Och så en bild på det som inte hänger ihop med inlägget.
-S

2 reaktioner på ”Vilken dag vah

Kommentera / Leave a comment

