Lite Rändöm

Två radom faktan, måndagen i ära:

1. Insåg nyss då jag duschade att jag fortfarande har kvar lite rött nagellack på stortårna efter Venedig resan som var i slutet av augusti. Har visst varit lite för busy för att hinna uppmärksamma det, så där på allvar förrän nu…

2. Såg igår på statistiken att någon jävel har kommit in på min blogg genom att söka på ”asian sex gifs”! Senast jag kollade i spegeln var jag inte asiat åtminståne, och vad jag minns så har jag inte heller lagt upp några sex gifs.

20121203-203602.jpg
Över och ut!
-S

2 reaktioner på ”Lite Rändöm

Kommentera / Leave a comment

