Söndag

Usch,vaknade runt halv 9 av en riktigt jobbig mardröm. Kortfattat blev jag dumpad. Drömmar kan kännas så äkta ibland, stirrade en god stund i taket medans jag försökte intala mig själv att det bara var en dröm.

Allt blev genast bättre då jag hörde att pappa grejade frukost i köket. Smakade riktigt bra med lite bacon, äggröra och kaffe.

Har förresten jävlusk träningsvärk lite här och där, speciellt i vänster arm. Kan knappt räta ut den ordentligt.

På torsdag ska jag ju till frissan! Har suttit och kollat på en helt del frisyrer och hårfärger nu. Men kan andå inte bestämma mig vad jag ska göra som vanligt. Varför har jag ingen personlig stylist?

-S

Kommentera / Leave a comment

