Duktighetsinlägg

Idag har jag samlat på mig en hel del pluspoäng känner jag! Och nu tånker jag berätta varför trots att det är urtrist och att folk hatar duktighetsinlägg!?

-tvättat mina + familjens kläder
-hängt upp kläderna
-tömt diskmaskinen
-dammsugit
-tvättat golven
-tvättat badrummen
-rengjort speglarna
-lagat mat, dukat och plockat undan
-tränat (crosstrainer20 core40)
-gått på stan med Sabina

Nu blir det soffläge resten av kvällen!

20121116-190756.jpg

20121116-190807.jpg
-S

Kommentera / Leave a comment

