Favorit Appar

Okej, lika bra att erkänna! Jag är, och kommer antagligen alltid vara beroende av min kära Iphone. Tänkte därför dela med mig av mina favorit appar.

– Instagram (+ andra fotoappar)

– Podcasts, lyssnar bland annat på Alex&Sigges, Hanapee och C/o Hannah & Amanda

– Sveriges NRJ, brukar lyssna på deras morgonprogram

– WordPress, mobilbloggar en hel del faktiskt

Sportstracker, behöver den för psykets skull när jag länkar eller powerwalk’ar för att få ungefärliga riktlinjer på hur många kilometer jag avverkat

Hade sjukt många appar innan allt innehåll på telefonen raderades då den uppdaterades. Just nu har jag dom ovannämnda apparna plus typ FB och Wordfeud…

-S

Kommentera / Leave a comment

