Back to the gym

make a gif

Kolla moves’en vah?

Såja, nu har jag uppdaterat mitt gymkort igen! Är nyss hemkommen från ett Fitness Yoga pass! Var typ lika smidig som gifen ovanför… (jaja slutar med gifs efter detta inlägg… kanske!!) Men det gjorde nog gott till min stackars kropp. Det är under pass som dessa som jag märker av hur svaga mina djupa muskler blivit, hur stela en del är och hur mycket obalans jag har i kroppen.
Målet är att gå på grupp pass och gym 3-4ggr/vecka. Skulle gärna uppnå minst 6h/vecka. Men vi får se!
Vilken är er favorit work out? Motivationshöjare?
-S

3 reaktioner på ”Back to the gym

Kommentera / Leave a comment

