Av och an

Känns som om jag dragit på mina egodelar av och an i en halv evighet! I mars åkte jag u till Ekenäs på en sju veckors praktik. Sedan jobbade jag ett par veckor som fysioterapeut i Ekenäs för att sedan packa ihop mina saker igen. Då var det dags för Helsingfors och mitt andra fysioterapeut jobb. I slutet av juli packade jag än en gång ner mina viktigaste saker för att jobba ytterligare några veckor i Ekenäs. Vid sommarens slut packade jag ihop alla saker för att åka tillbaka till Helsingfors. Hann bara packa upp och organisera allt innan det var dags att ta fram resväskan och packa den inför Venedig… Under hösten bodde jag delvis i Ekenäs då jag skrev på examensarbetet vilket betydde ännu mera packande och släpande. Dessutom vikarierade jag där en vecka. De kommande tre veckorna skall jag vikariera igen så för tillfället försöker jag packa ner det allra viktigaste. Men nu tas ju väskan upp av träningskläder istället för böcker och artiklar… Packåsna it is!

-S

2 reaktioner på ”Av och an

  1. Tänk sån tur man har som kan bo på två olika ställen lite när man själv vill :) Arbetsmöjligheterna ökar ju direkt då man har två orter att välja på (okej inte en lösning gällande fastanställning men du vet).

Kommentera / Leave a comment

