illamående

Nu mår jag lite lätt illa! Insåg nämligen att studiebyrån inte har öppet på fredag… Detta betyder att jag senast imorgon bör ha fått alla studiepoäng, examensarbetet godkänt av lärare och urkund, borde ha ett fullständigt studieregister, fyllt i alla papper och bilagor, svarat på Opala, laddat upp examensarbetet till nätet osv osv. Hatar när mitt öde ligger i andras händer!

Så imorgon får vi se, om allt är gjort före klockan 14:00 då de stänger. Just nu känns det som en omöjlighet, och om inte alla bitar faller på plats nu så blir jag inte klar tills dimissionen…

Fan vilken tur att jag inte åkte till London den här veckan!!

-S

 

4 reaktioner på ”illamående

Kommentera / Leave a comment

