What’s in the box?

20121113-114157.jpg
I morse då jag satt och talade i telefon i klädd enbart top och panties, ringde det på dörren!? Blev lite lätt panikslagen där jag satt lite små naken med håret på ända och gårdagens mascara under ögonen.. Haffade snabbt åt mig morgonrocken och lade ner telefonen. Öppnade dörren lite försiktigt och där stod en ung man. Han sade ingenting, bara sträckte fram boxen och tittade lite märkligt på mig… Kanske min morgonskrud förskräckte honom?
Men den stora frågan är, vad innehåller lådan? Den som gissar rätt får en spansk gurka!
-S

Kommentera / Leave a comment

