Pappas dag

Farsdagen var en riktigt lyckad dag må jag säga, och det var länge sedan jag sätt honom såhär glad och överraskad. Vi började morgonen med lite presenter och läcker frukost för att sedan inta soffläge i ett par timmar. Runt två mötte vi upp min storebror med familj för att avnjuta farsdagsmiddag med tillhörande förrätter och dessert på restaurang.  Efteråt fortsatte vi vidare hem till storebror och hans familj för lite mera kaffe, prat och lek med barnen.  Det kändes så bra att vi firade tillsammans, och maten var verkligen god. Jag njöt verkligen hela dagen, och det tror jag alla andra också gjorde.

En bra dag helt enkelt!

-S

Kommentera / Leave a comment

