A 100 things to do

Den här veckan hade jag egentligen tänkt åka utomlands eller bara ta det lugnt. Men det var fan tur att jag inte gjorde det för jag har minst hundra saker som jag måste få gjorda innan fredag. Känner mig lätt angstig över det hela…

– Ändra om abstraktet till examensarbetet, vilket betyder att det måste översättas det pånytt till både finska och engelska…

– Be snällt av en lärare om en finsk översättning, som måste va klar inom de närmaste dagarna..

– Skicka in examensarbetet till urkund då allt är färdigslipat

– Skriva ut alla blanketter som behövs för att få ansöska om betyg osv…

– Fylla i dem, och personligen lämna in dem och betala kontant

– Skicka in examensarbetet och powerpointen till handledaren som ska ge det vidare till projektet vi är med i

– Borde köpa julklappar den här veckan eftersom jag nästa vecka är på jobb i Ekenäs tre veckor framåt

– Fundera ut hur och om jag ska fira min examination

– Skicka massor av öppna jobbansökningar

– Se till att alla sätter in mina studiepoäng så att jag kan ansöka om betyg

-S

Kommentera / Leave a comment

