Lördag

20121110-155104.jpg
Här sitter jag och värmer mig! Har haft kallt precis hela dagen… Var också med Sabina till frissan idag, hon blev riktigt snygg i sin nya hårstil! Och jag fick tid till färg och klipp inom några veckor, äntligen ska jag slippa min ofrivilliga ombré samt de vågräta ränderna…Vi hann även med café.
Alla ingredienser för en läcker farsdag är också inhandlade. Borde masa mig upp från soffan och baka en kaka snart.
Trevlig helg på er!
-S

4 reaktioner på ”Lördag

Kommentera / Leave a comment

