Ett hastigt hej

Usch, imorgon ska vi presentera vårt examensarbete och dessutom skriva mognadsprov på morgonen! Vet inte varför jag bävar inför imorgon!? Man har ju liksom spenderat såå många timmar med det här så man borde kunna det utan till! Kanske det är för att vi har fått så lite feedback (har inte fått någon som helst feedback på min individuella del) som det känns lite jobbigt att gå upp och presentera? Känns som om allt försvann då jag printade ut det och lämnade in det till lärarna. Egentligen har jag inte så stora problem med att presentera diverse arbeten, jag bävar nog mest för slakten som kommer efteråt då jag inte har någon uppfattning om hur pass bra arbetet är…

Borde förbereda mig, men får inget gjort… Drömde tre mardrömmar om morgondagen förra veckan…

-S

Kommentera / Leave a comment

