On the road

Vilket väder vi har idag va? Men det är fredag och jag ska hem till Ekenäs och den öppna spisen! Sitter som bäst på bussen faktiskt. Känner för att va lite själv, så jag lyssnar på musik för att stänga ut de andras röster…

Den här veckan han bloggandet kännts extra roligt på något sätt!? Jag har läst en hel del inlägg, kommenterat rätt duktigt och dessutom fått en hel del kommentarer och feedback själv! Det känns roligt, och jag uppskattar det verkligen. Ibland känns det som om min blogg är rätt obetydlig och inte gör någon skillnad. Men kanske den inte behöver vara det!? Hoppeligen kan mina bilder och inlägg glädja någon i denna bloggsfär. Jag tycker att det är roligt att blogga och lägga upp bilder om vad jag varit med om och hade gärna gjort något mer av det hela -men vet inte vad!?
Så tack alla ni som kommenterar, det gör mig väldigt varm i hjärtat! Thanks for commenting, it really puts a smile on my face!

Have a great weekend ya’ll!

Ps. Click on the cupcake to the right for ”translation”.

-S

5 reaktioner på ”On the road

Kommentera / Leave a comment

