Thursday

20121101-182738.jpg

20121101-182733.jpg
Idag mötte jag upp kära mor inne i centrum. Vi skulle bara ta en liten sväng, men vi var väl där kring sex timmar tror jag visst. Vi lunchade, shoppade och gick på café. Mycket gemytligt.

Ps är det bara jag som upplever att vinter rockar är jävulskt korta i armarna? Tog till sist störst storleken på skoj för att se om det skulle ändra saken. Men nej, de va typ 10cm för korta ändå! Är jag född monkey woman?
-S

5 reaktioner på ”Thursday

  1. svar: jaa-a, vi får hoppas :)

    Låter kul med shopping och café. Det låter ju ganska lustigt att ärmarna ska va så korta, vad är det för vits att köpa en vinterjacka då liksom? :P

    • Det var riktigt trevligt :)

      Jaaa alltsåå jag blir tokig! Har hela livet haft problem med att hitta kläder som är tillräckligt långa i armar och ben! Ingen vits nej att köpa kläder som e för korta, speciellt inte vinterrockar som ska va varma :P

Kommentera / Leave a comment

