Välbehag

Har fortfarande feber och huvudvärk, så det är bara att göra det ”bästa” av det hela. Har ställt den ihopvikbara madrassen framför soffan och min insjunkna plats. Den fungerar utmärkt som divan. Har på mig behagliga kläder och mys sockorna som går att dra upp till knäna. Det är ganska behagligt att bara dra en filt över sig efter att man konstaterat att man verkligen har rätt till att vila en hel dag. Har dock pynjat lite med powerpointen inför nästa veckas presentation av examensarbetet. I min Starbucks mugg har jag varm glögg, det enda som fattas är något gott samt något bra program eller en film.

Bilden har inget med inlägget att göra, men den är mysigare än min uppenbarelse idag.

-S

3 reaktioner på ”Välbehag

Kommentera / Leave a comment

