Uttråkad

Har kanske tidernas mest tråkiga dag! Har refresh’at alla bloggar tusen gånger och kollat min mail 233 gånger…  Finner inget intressant att se på det allsmäktiga interätet och fjersynet bjuder inte heller på något sevärt. Febern vägrar att leave the building och jag har cravings för det ena och det andra. Vill någon bringa mig en vanilj softice med vitchoklad, marianne och pätkis?

-S

5 reaktioner på ”Uttråkad

  1. Ibland är det bara så där att ingen är kul och man inte kan komma på någonting att göra. Jag tror dock att de stunderna är bra för hjärnan och kreativiteten… Det brukar jag trösta mig med! :D

Kommentera / Leave a comment

