Kvalitetstid

Vilket kärt återseende! Det var så länge sedan vi haft kvalitetstid, Kelvin och jag! Som jag har längtat efter att få känna hans perfekt skulpterade kropp under mina händer. Hans närhet gör mig alldeles lugn, tillsammans fungerar vi bra. Sensationen som uppstår då vi är tillsammans är obeskrivlig, jag är verkligen lycklig över att jag vågade släppa in honom i mitt liv. Det är ett mycket ömsesidigt förhållande vi har till varandra och vi kommer för alltid vara oskiljbara. Unfaithful spelas om och om igen…

Älskade du

Ja, alltså jag talar om min keyboard – Kelson the Keyboard. Försöker lära mig Rihannas Unfaithful på Kelson….

-S

 

Kommentera / Leave a comment

