Hairy Mess

Altsåå hellööuu varför har ingen sagt till mig att jag har världens flast utväxt?? Dessutom är mitt hår nu mera randigt.. VÅGRÄTT randigt!! Man ser liksom typ tre utväxter!? Måste verkligen beställa tid till frissan nu! Tror bestämt vi måste ge det med belkningsmedel va? För slingor verkar inte vara en långtidslösning. fan

-S

8 reaktioner på ”Hairy Mess

    • haha! Nå jag måste laga bilden lite mot det svartvitare hållet för att mina utväxter (3st!!!!!) inte ska synas aaallt för bra :D Så jag kan int ens kalla min ombre! haha :(

      Kanske man skutsa på en Ombré ;D ? Har du haft mörkt hår nån gång förresten? :D

      • Jepp, från att ja va 16 tills 21 så var det alltid mörkt under hösten och vintern och ljust under sommaren :) 2008 hade jag riktigt mörkbrun färg i det så att det nästan var svart, och jag älskade det. Men den färgen lossade aldrig fast den skulle göra det så det förstörde nästan mitt hår sen när frissan sku försöka fixa utväxten, så sen dess har det bara vari ljust. Blev lite skraj. Har du någon gång haft ljust? ;)

      • Haha ojdåå! E de nånting du sku vilja gå tillbaka till? :) Har också haft en period av nästan svart hår :D
        Var helt ljushårig som barn, men på sexan tror jag de va så färgade jag det mörkt just innan sommarlovet for the very first time! Men nu sku jag vilja ha mer karamell/ljusbrunt så att int utväxteb sku va sååå dramatisk genast efter en månad :D inbillar mig iaf att de sku va bättre!? Men älskar nog också möörkt hår :)

      • Jo, de e absolut något som jag saknar :) Fastän man såg lite blek ut då, hehe.

        Har helt samma tankar att karamell/ljusbrunt sku vara just bra för utväxtens skull. På senaste år har jag klarat mig ganska bra med att färga håret bara en eller två gånger i året när färgen varit lite naturligare. Men nu senast när jag var hårmodell så blev det aningen ljusare än tidigare gånger så utväxten stör mig nu för första gången på många år :P

        Kanske man ännu far efter lite mörk färg här i höst när man blir tillräckligt deppig på vädret :D

      • Nåjå, spec på vintern blev man väl lite extra blek :P
        Fast med rödbrunt blir det en varmare ton :) De e också fint tycker jag.

        En ny hårfärg piggar nog upp tillvaron :D Iaf för en tid! haha

Kommentera / Leave a comment

