Random Factzzz

1. Jag har fortfarande kvar en mjölktand, och hoppas att den förblir där för annars har jag en ”baktand” mindre

2. Min andra halskota är send efter att jag föll ner från ett träd och landade med nacken på en sten

3. Min käk är sned på grund av en handbollsmatch då jag skulle stå emot en mycket kraftigare tjej än jag. Hon tacklade min käk med sin axel

4. Jag måste alltid ha fönstret uppe då jag ska sova, vare sig det är sommar eller vinter

5. Jag kan absolut inte sova i pyjamasbyxor, en lös top eller t-shirt funkar bäst

6. När jag var liten slog jag av 1/3 av min framtand genom att gå in i ett ishockeymål på vintern… med ögonen fast…

7. I högstadiet blev jag kallad plugghäst [läs plogi] och frågad om jag inte kunde göra nåt åt mina fräknar. Typ ”kan it du ta bort dom eller ens täck in dom” (HAHA?)

8. Jag älskar sarkasm och ironi. Dr House är kanske mannen i mitt liv!? Nå nää men skrattar som en dåre åt allt han säger… och gör. Kolla typ 01:49 – who has done that??


Yes, det var lite random factzz för idag!

-S

Kommentera / Leave a comment

