Monday

Idag började jag dagen med brunch på stan för att sedan hämta ut fyra paket. Blev riktigt stressigt då jag måste gå på två hemliga möten efter det eftersom jag hade bokat in middag och vin på restaurang också! Slutligen vart det massage och solarium. Imorgon skall jag fixa naglarna och håret.

Nä nu ljög jag allt! Började morgonen med att inse att kaffet var slut. Sprang runt som en yr höna och funderade om jag he kommit ihåg att packa ner allting dagen innan. Sedan var det (fysioterapeut) vikariat som gällde hela dagen. Kom hem, lagade mat åt familjen och nu tusan är det soffläge som gäller! Så pass glamouröst liv lever jag!

-S

3 reaktioner på ”Monday

Kommentera / Leave a comment

