Rumpmärkt soffa in tha house

Här sitter jag liksom, som en böjd banan inlindad i filtar!? Börjar bli duktigt utlä på att skriva och läsa nu! Tror jag har testat igenom alla sittytor och sittställningar som finns nu. Inget är bekvämt längre, och det slutar alltid med attjag sitter som en banan med datorn  på magen. Egonomiskt va? Soffan har till och med format en grop efter min bakdel.

Nåväl, idag har metoddiskussionen tagit form med sina 700 ord i takt med att sittgopen i soffan utformats ytterligare. Kändes lättare att skriva den, trots att den innefattar bådas delar, än att korrekturläsa min egen del. Handledaren tycker att vi ska be någon eller några att korrekturläsa vår text, men jag vet nog inte någon som vill läsa lite mer som146 sidor!? Anyone?

-S

2 reaktioner på ”Rumpmärkt soffa in tha house

Kommentera / Leave a comment

