En trevlig torsdag

20121004-191646.jpg

Idag har varit en riktigt bra dag faktiskt! Okej morgonen började lite fånigt med att jag glömde frukosten hemma och fick sitta småhungrig under ett seminarie. Därefter hade jag lunch och kaffe med en klasskompis i ett par timmar.

På eftermiddagen åkte jag in till centrum för att göra något jag inte gjort sedan au-pair tiden, nämligen möta upp någon jag bara känner via nätet. Vi hade bestämt träff vid Stockmanns klocka. Det var alltså Lotta som jag bara haft kontakt med via våra bloggar och lite på facebook som jag mötte upp. Det var verkligen jätte roligt att mötas påriktigt, och diskussionerna flödade på utan problem. Kändes faktiskt lite som om vi skulle ha kännt varandra från förr. Hade det faktiskt trevligt, och är jätte glad för att vi bestämde oss för att träffas!

Det är dagar som denna som verkligen lyser upp tillvaron!

-S

3 reaktioner på ”En trevlig torsdag

Kommentera / Leave a comment

