Nerverna, nerverna

God dag och allt det där, det är måndag! En ny dag, vecka och månad… Inget sammarbetar med mig, vilket resulterar i små utbrott?! Jag bah: ähh jag tar å spelar lite piano för att lugna mig. Sen bah: men åhh!! Jag e ju i Helsingfors! Här finns ju varken piano eller de lugnande aspträden att glo på!!
Jag är lite rädd för att jag snart kommer kliva på första bästa transportmedel och maniskt gå till en musik affär och komma hem med en keyboard!!? Och kanske ett par kassar med kläder… Är riktigt trött på att klädrummet upptas av så mycket gamla fula kläder som jag inte använder…… Skulle vilja packa ner allt NU!
Rikit rotiger måndag

20121001-135958.jpg

20121001-140011.jpg

20121001-140036.jpg
Några harmoniska bilder då…
-S

Kommentera / Leave a comment

