Frustrerad

Första dagen på länge som jag avstått helt från allt som har med examensarbetet att göra. Igår sammanställde vi det vi skrivit hittills och konstaterade att vi uppnått 117 sidor nu… Så idag tar jag med gott samvete ledigt.

Känner dock att jag är aningen frustrerad! Inte på grund av att jag tagit ledigt, utan på grund av en massa andra orsaker. Läste bland annat ett inlägg vars kommentarer gjorde mig riktigt störd. Skulle ha en hel del att bidra till den diskussionen, men tänker att det är lika bra att jag avstår.

-S

4 reaktioner på ”Frustrerad

Kommentera / Leave a comment

