Maraton skrivarn

Maraton skrivarn här hej! Riktigt mör i både hjärna och kropp! Insåg att jag producerat 17 sidor text på två dagar!? Låter helt otroligt i mina öron, men samtidigt bra. Min individuella del består nu av 30 sidor och imorn ska jag börja peta med resultaten gällande mina forskningsfrågor!! Blir ett långt arbete detta, gemensamma delen består av över 30 sidor redan och så tillkommer ju våra individuella delar plus lite annat… Måtte det bli bra.

20120926-174842.jpg
-S

Kommentera / Leave a comment

