Mör

Känner mig rätt mör om aktern, har suttit från klockan 10-21 med enbart 3 måltidspauser… Nu tänker jag dock ”belöna mig (hatar hjärnans belöningssystem) med lite chips, trots att jag inte möter minimi rekommendationerna för fysisk aktivitet/vecka på 5x30min just nu, som det står i var förbannad forskning jag läst hittils. Bra påminnelse om avsaknaden av mina PW:n.
Är det då etiskt rätt att jag gör ett arbete gällande fysisk aktivitet och sedan försöka övertyga andra!? HAHA
Det som dock är intressant är de olika stadierna, hur man kan gå framåt å bakåt mellan dem då det gäller att förändra sina motionsvanor. Nån som är intresserad? Kan lägga upp nåt kort ang. det isf nån gång…
-S

3 reaktioner på ”Mör

Kommentera / Leave a comment

