Så att sånt

20120922-143136.jpg
Vetni, inatt vaknade jag 03:30 av regn och åska… Somnade om efter tre timmar, och steg upp kl 09. Äntligen skulle jag få träffa min vän från handbollstiderma. Vi hade inte setts på över tre (!!) år! Men tusan så bra diskussionerna löpte på, kändes som om vi setts även igår/regelbundet. Hon studerar nämligen i Vasa så det vlir ju inte att åka hemhem varje helg då. Äntligen blev det iaf av att ses, efter flere år av ”i sommar ska vi nog ses” eller ”under jullovet ska vi ses”. Dock har man ju sällan lov på riktigt nu mer…
Men vill ni veta en annan sak? Jag har tre artiklar kvar att läsa och skriva upp lite viktigheter från nu!? Småsurt att anteckningarna står på närmare 5000 ord som det är nu… Antagligen hjälper det ej mig så mycket när det gäller själva texten i arbetet.. Suck
-S

Kommentera / Leave a comment

