Pluggarn

20120917-154739.jpg

20120917-154747.jpg
10 down, 25 more to go! Åh det går trögt! Två till idag, fyra imorgon! Sen blir det nog att sätta fräs på om jag ska ha läst alla och skrivit om dom innan veckan är slut! Vill helst ha valt ut de artiklar som ska inkluderas i min studie innan veckan är slut, senast nästa veckas måndag. Sen smäller det på tangentbordet och jag ska skriva och sammanställa fingrarna av mig! Vill få allt färdigt nu! Sen återstår två arbeten och sen är jag klar!
-S

Kommentera / Leave a comment

