Because when I shop, the world gets better

Än en gång gjorde vi Ekenäs, Sabina och jag! Blir alltid lika förvånad över hur mycket pengar man kan göra av med här i lill stan! Sabina skulle ha kökssaker och jag skulle bruka mitt presentkort i stans enda skobutik.
Efter många om och men blev det inte de där fina som jag först tänkte köpa. De va nog för lösa och ostabila.. Sportsulorna de lade i hjälpte en aning, men jag vet att de kommer töja ännu mer. Men vips hittade Sabina ett par andra skor som passade min fot mycke bättre, och bekväma som tusan! Dock drömmer kag nog lite än om di där andra med…

20120917-131027.jpg
Visst är de fina?
Råkade även hitta lite annat smått kul, likaså Sabina. Så nu har jag ett ögonbryns kit!? Spännande…
När man är i Ekenäs måste man alltid gå till ”CalleMumma” förresten!

20120917-133310.jpg

20120917-133408.jpg
-S

2 reaktioner på ”Because when I shop, the world gets better

Kommentera / Leave a comment

