Thesis/Examensarbete/C-uppsats

Som en del av er vet håller jag på och skriver mitt examensarbete, eller C-uppsats som det väl heter i det långa landet falukorv. Det är fanimig inte lätt! Eller ja själva skrivandet kommer nog löpa bara jag kommer så långt. Vi har väl skrivit över 30 sidor med bakgrund och teoretisk referensram etc, men nu håller vi på med våra enskilda delar. Det är mycket jobb med att hitta artiklar, men nu börjar jag se ljuset i tunneln!! Av närmare 200 artiklar har jag nu skalat ner till 29 varav 16 stycken RCT! Nu gäller det att läsa igenom alla, kvalitetsgranska dem och annat ”roligt”…

Till min hjälp har jag gröna lill bibeln. Mitt egentliga mål var att skriva litteratursöknings delen färdig den här veckan, men är inte säker på om jag kommer lyckas. Annars ska det tusan va klart förrän nästa vecka är över!

;

20120906-124752.jpg

20120906-124829.jpg
-S

Kommentera / Leave a comment

