Pinsam?

Ibland tror jag Samps tycker jag är lite pinsam, och jag ska berätta varför. Innan Venedig resan överraskade han med att introducera mig till ett för mig obekant band, Halestrom. Bruden i bandet har grym röst, och jag kunde göra mycket för att få låta som henne. Nåväl, det råkar sig även som så att de har en grym cover på Lady Gagas Bad Romance, och den finns nu med på våran Venice-play list. Den har typ gått på repeat för mig under hela resan, och jag fortsatte med det på Marco Polo flygfält medans vi väntade på att få gå ombord på planet.

Som vanligt var vi i allt för god tid, och jag höll på att gå sönder av tristess under de fyra timmarna som vi väntade. Då det närmade sig boarding time och folk började samlas runt gaten kom plötsligt Bad Romance i mina lurar. Jag började genast digga och berättade vilken låt jag lyssnade på. Frågade sedan snabbt om det är okej om jag ställer mig upp och sjunger högt för alla passagerare runt gaten och började sjunga lite sakta med. Det var absolut inte okej svarade han och såg sig lite nervöst runt.

Jag såg min chans att ha lite kul och lekte att jag ställde mig upp. Ett järngrepp runt armen och jag satte mig ner. Dock sjöng jag sågen några gånger i smyg…

-gemytlig_flickvän_89

5 reaktioner på ”Pinsam?

Kommentera / Leave a comment

