Fysioterapeut

Vet ni, jag har alltid funderat om den dagen skulle komma då jag får kalla mig själv fysioterapeut! Idag fick jag bekräftelse. Redan i sommar får jag kalla mig själv fysioterapeut Silje, ha en egen jobb telefon och svara fysioterapeutti Silje Werner puhelimessa. Jag är så otroligt glad, tillika som jag känner att jag nyss tagit ett gigantisk steg in i vuxen världen vilket gör mig lite orolig! Kommer jag klara av det?  Jag fick plötsligt en titel samt ett stort ansvar. Skall alltså vara fysioterapeut på Forsby Rehabiliterings och Utvärderings avdelning för 26 personer.Var ju där på praktik i höstas, fast nu skall jag va på avdelningen som är åvanför min.

Är det okej om jag känner mig lite stolt nu? Lyckan bara bubblar inom mig!

2008

-S

2 reaktioner på ”Fysioterapeut

    • Tack så mycket :) Känns riktigt bra att få utöva sitt yrke, fast det inte är för längre än 5 veckor men det ska nog bli spännande :)

Kommentera / Leave a comment

