Tonight’s Dress

Det verkar som om vi här i Ekenäs får ta farväl av det gamla året med några millimeter snö på marken! Åtminståne snöade det då jag vaknade.

Ikväll skall jag och Samps fira det nya året tillsammans med bekanta och obekanta på ett gym! Låter rätt konstigt kanske? Men salen skall användas som festsal, och det kommer bli riktigt roligt har jag på känn! Just nu ser jag mest fram emot att få klä upp mig -det var verkligen länge sen!

Hur firar ni?

Gott Nytt År, hoppas alla får en fin kväll!

-S


2 reaktioner på ”Tonight’s Dress

Kommentera / Leave a comment

