Än hoppas jag

Än hoppas jag på att familjen skall klämma in sig i den blå Toyotan och påbörja färden hem till Hitra. Jag hoppas så jag spricker på en norsk jul! Blir det jul om jag inte är i Norge? Det är frågan jag allt oftare frågar mig själv!

Kanske jag måste erbjuda mig att laga ribbe och hela köret, för att åtminståne få de norska smakerna in bland de finska!? Det är en väldigt lång process, och det hade rent utsakt varit för jävligt om jag misslyckats! Kanskje måste jag be Hellström om hjälp!

-S

Kommentera / Leave a comment

